wtorek, 7 lipca 2015

Wakacje w Polsce

 Od lat zwiedzam Polskę i wierzcie mi, że co roku poznaje nowe tereny, gdzie wcześniej jeszcze nigdy nie byłam. Jedyne co jest niepewne w naszym kraju, to oczywiście pogoda. Jednak zawsze można tak zaplanować wyjazd, że w razie nie pogody i tak będziemy mieli co robić. I nie chodzi mi tu o zostanie w pokoju hotelowym i oglądanie telewizji.

Turystyczne Stronie Śląskie

Stronie śląskie noclegi są idealnym miejscem na spędzenie tegorocznych wakacji w górach. Odkryłam je dokładnie rok temu i od tego czasu będą moim numerem jeden, kiedy będę w tamtejszych okolicach w województwie dolnośląskim. Nie ma nic lepszego jak rozkoszowanie się górskimi widokami i spacerowanie trasami górskimi.

Wakacje w pełni i trzeba korzystać ze słonecznej pogody. Apeluje do wszystkich pracoholików, aby w czasie wakacyjnym odnaleźć dwa tygodnie tylko dla siebie i swoich bliskich i wybrać się w podróż po Polsce. Nawet najbardziej zapracowana osoba musi znaleźć czas na urlop. Pamiętajcie, że w praktycznie wszystkich branżach najgorętszym okresem jest okres od września do grudnia. Dlatego musicie znaleźć chwilę czasu na odpoczynek i wybranie się w podróż w nieznane, np do Stronie Śląskie :-)

Dlaczego wakacje w Polsce?

"Polska jest pięknym krajem" - ten zwrot słyszę co nóż, jak tylko spotkam jakiegoś obcokrajowca. Ostatnie zamachy po za granicami naszego kraju utwierdzają mnie w przekonaniu, że lepiej na wakacje zostać w Polsce. Tchórzostwo, ktoś by pomyślał? A moim zdaniem raczej zdrowy punkt widzenia. Po co pchać się tam, gdzie jest niebezpiecznie? Oglądając wiadomości usłyszałam wywiad z kobietą, która zabierała swoje wnuczki do Tunezji dzień po zamachu. Na pytanie dziennikarza, dlaczego tam jedzie, skoro ostatnio był zamach, odpowiedziała: "Wnuczki dostały świadectwo z paskiem, a ja obiecałam im fajne wakacje".

Dla mnie to czysta głupota pchać się tam, gdzie na prawdę jest niebezpiecznie. Co to za radość wakacyjna kiedy kilka metrów ode mnie policjanci na koniach sprawdzają czy jest bezpiecznie? Wybór pozostawiam oczywiście Wam, ale ja dziękuję za takie wakacje. Wolę zostać w Polsce, która jest na prawdę pięknym krajem :-)

1 komentarz:

  1. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń