czwartek, 26 marca 2015

Góry jakich nie znacie

Zastanawiam się ostatnimi czasy, co takiego mają w sobie Tatry, że wszyscy zawsze jadą do Zakopanego a potem narzekają, że stoją w ogromnych korkach? Wiem, że widoki są piękne, wielkie góry, fajny klimat. Jednakże czy wyróżniają się jeszcze czymś konkretnym? Moim zdaniem nie, w Polsce mamy wiele wspaniałych miejscowości turystycznych. Bieszczady również są piękne a nikt nie stoi w korkach, by dojechać do Rzeszowa na odpoczynek.

Weekend w Stronie Śląskie

Taki fenomen naszego kraju:
  1. Jedź tam gdzie tłoczno - narzekaj, że tłok i drożyzna.
  2. Stój kilka godzin w korkach - narzekaj, że spalasz paliwo i tracisz czas.
Czarna góra noclegiPolak - maruda, tak często sami siebie określamy. Może więc zamiast wybierać nocleg w znanych wszystkim miejscowościach, warto postanowić na coś nowego, nieodkrytego przez nas i naszych bliskich znajomych? Ostatnio całkiem przypadkowo trafiłam na ofertę noclegową w Czarnej Górze. Przyznam się szczerze, że nie miałam pojęcia, gdzie to jest! Aż mi było wstyd, zaczerpnęłam więc wiedzy z Internetu i dowiedziałam się, że Czarna Góra jest miejscowością niedaleko Lądka Zdroju, dalej jest Kłodzko, Nysa.
Spędziłam weekend w Czarna Góra noclegi i nie żałuję! Tam jest po prostu cudownie, cisza, spokój. Blisko tras narciarskich. Akurat byłam w zimie ale zamierzam wybrać się tam w lato ponownie. Okolica jest na prawdę przepiękna i można wypocząć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz