czwartek, 19 marca 2015

Wczasy nad morzem

Ośrodek wypoczynkowy nad morzemPogoda dopisuje, wreszcie upragnione promienie słoneczne pojawiły się na horyzoncie i można planować pierwsze krótkie wypady za miasto. Nie wiem jak wy, ale ja cenie sobie przede wszystkim ciszę, spokój i błogi relaks na weekendowych wojażach. Nie lubię ścisku i tłoku.

 Weekend nad morzem

Weekend ma być dla mnie spokojną formą wypoczynku, gdzie mogę pospacerować ze swoim mężem i psem. Może dlatego zawsze na miejsce moich weekendowych wypadów wybieram spokojne mieściny, zamiast nadmorskich kurortów. W tamtym roku byłam na urlopie w uroczym Grzybowie. Przepiękna nadmorska miejscowość, która charakteryzuje się głównie ciszą i spokojem. Można się tam całkowicie zrelaksować i odpocząć od miejskiego wyścigu szczurów. Ośrodek wypoczynkowy nad morzem w którym byłam świadczył usługi na najwyższym poziomie. Miałam wykupiony nocleg z wyżywieniem, czego całkowicie nie żałuję, a wręcz polecam moim znajomym i rodzinie!

 Jak nocleg to tylko z wyżywieniem
Często nad morzem możemy się, kolokwialnie mówiąc, "nadziać" na restaurację, która z pozoru wygląda schludnie i ładnie, a na kuchni dzieją się różne dziwne rzeczy. Dlatego tym razem zaryzykowałam wykupując nocleg z wyżywieniem i nie żałuje! Jedzenie było przepyszne, same lokalne produkty, czuć było, że jest to świeże. Dania były smaczne i pożywne. Jeśli kiedyś mielibyście okazje się tam wybrać, to polecam z czystym sumieniem. Wszystko jest takie, jakie powinno być na urlopie.

 Nigdy nie powinniśmy się denerwować, że pokój brudny, jedzenie nieświeże, daleko od plaży i innych atrakcji. Dlatego wybierając nocleg nad morzem kierujmy się przede wszystkim rekomendacjami znajomych, rodziny oraz tymi wypisywanymi w sieci Internet. Nie umiem się doczekać tegorocznego urlopu, znów wybiorę się na wczasy do Grzybowa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz