środa, 18 marca 2015

Odrobina relaksu w górach

Kto z nas nie słyszał o miejscowości w południowej Polsce, Bielsko-Biała. Zapewne prawie każdy. Ostatnio zamarzyłam sobie, żeby wyrwać się z codzienności i ukoić zszargane nerwy. Usłyszałam o ofercie SPA w górach, które oferuje swoim gościom usługi na najwyższym poziomie. Dodatkowo jest położone w atrakcyjnej lokalizacji wśród przyrody tzw. Dolina Luizy (Wapienicy) obejmuje obszar o długości ok 4,5 km. Znajdują się tam lasy mieszane i iglaste oraz liczne alejki, które pozwalają na eksplorację terenu. Przede wszystkim jednak możemy w tym zaciszu się zrelaksować i nabrać sił wśród zieleni.

Spa w górach Nabierz sil w Spa

Zregeneruj siły witalne w górach! To hasło przewodnie tegorocznej wiosny będzie mi cały czas towarzyszyć. Niezmiernie cieszę się na ten pobyt w orientalnym SPA w górach. Zamierzam wypocząć w 100% i nie przejmować się dosłownie niczym i nikim. Tylko ja i błogi relaks - coś pięknego. Oprócz relaksu, SPA oferuje wiele zabiegów pielęgnacyjnych, dzięki którym nasza skóra przestanie być przesuszona i stanie się odpowiednio nawilżona na wiosnę.
Pobyt w SPA daje nam przede wszystkim duże pokłady pozytywnej energii. Mamy czas na naładowanie akumulatorów i możemy uciec od trosk dnia codziennego.  

Dodatkowo SPA w górach poprawia nasz stan zdrowia i pielęgnuje nasze ciało. Nadchodzi wiosna, a zaraz po niej nadejdzie lato. Warto zadbać o swoje  ciało już dziś, aby w lato cieszyć się piękną sylwetką i cerą bez oznak zmęczenia i przepracowania. Nie mogę się już doczekać, mojego relaksu w orientalnym SPA, to będzie niesamowita przygoda!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz